Kim jest MIMI?

Za każdym razem odwiedziny kontynentu azjatyckiego były dla nas jak lądowanie na obcej planecie. Nowe, nieznane, wyjątkowo miłe kakofonie bodźców, inny zapach powietrza, odmienna codzienność, eksplozja kolorów. Życie tam jest z jednej strony intensywne i gęste, może nawet zakręcić się w głowie, lecz przy bliższym poznaniu, gdy poczuje się już ten rytm, wszystko staje się prostsze, naturalne i nieskomplikowane. Przesiąknięty świat, zapomnianą już na zachodzie duchowością i szczerością, dał nam inspirację, naszego dobrego duszka – Mimi. Obecność Mimi pozwala widzieć nam więcej piękna, którym postanowiliśmy się dzielić. Jest efektem połączenia naszych osobowości i zachwytu nad Azją.

Nasza historia

MIMI to mikro-inicjatywa pary fotografów Joanny Gałuszki i Marcina Pławnickiego. Jesteśmy zakochani w azjatyckim świecie, japońskiej estetyce i rzemieślniczej jakości. Staramy się, by codzienność zaskakiwała.

Mamy to szczęście, że udało nam się zwiedzić sporą część kontynentu azjatyckiego jeszcze przed utrudnieniami epidemii. Poznaliśmy tam ciekawych ludzi, którzy zarazili nas miłością do azjatyckiej sztuki. Zaowocowało to potrzebą przywiezienia kawałka tamtego świata do Polski i podzielenia się nim z Wami. Pierwszy produkt to kimona – tradycyjny strój Japonii. Nie dość, że zachwyca materiałem, wzorami czy detalami, to jest też pokłonem ku prostoście.

Trzymamy się przy tym zasady zero waste – kimona to produkt unikalny, wiele z nich jest pre-owned, wytwarzany przez małych lokalnych rzemieślników z wysokiej jakości jedwabiu. Kimono posłuży Wam jeszcze długie lata i sami przekonacie się, że przekazanie go dalej będzie wspaniałym wyróżnieniem.

Dokąd nas doprowadzi Mimi?

Joanna Gałuszka
co-founder, photographer
Shopping Cart